Thailand - Reisverslag uit Thaingkhāli, Bangladesh van Marijke Werger - WaarBenJij.nu Thailand - Reisverslag uit Thaingkhāli, Bangladesh van Marijke Werger - WaarBenJij.nu

Thailand

Door: Tonmarijke

Blijf op de hoogte en volg Marijke

15 December 2013 | Bangladesh, Thaingkhāli

Woensdagmorgen vroeg vertrokken naar Düsseldorf,met een tussen landing in Abu Dhabi en aan gekomen in Bangkok om 07.00 am. Smiddags zijn we lekker twee uur gaan fietsen in Bangkok,daarna terug naar het Hotel om weer bij te komen van twee inspannende dagen. Vrijdag 13 dec hebben we Grand Palace bezocht de grootste Tempel van bangkok,en lekker gegeten bij de plaatselijke Thai restorant,daarna een twee uur durende tocht op de rivier die dwars door Bangkok loopt. Uit gestapt bij de grootste liggende Budda. Savond een rondvaart gemaakt met de Loyd Nava met heerlijke Thaise gerechten. Savond aangekomen in het Hotel. Zaterdag hebben we de Floating markt bezocht met de boot en savonds vertrokken met Air Azia naar Phuket en met de bustaxi naar Photong. Vandaag Zondag een dagje strand met 32 graden

• 15 December 2013 - 15:46

Benno En Hedwig Westrik:

Wat mooi allemaal. Veel plezier verder en wij wachten af in het donkere Nederland.
    Fijne vakantie !!

• 15 December 2013 - 16:19